FRienD♥

...two people
c0me to share, to be there

f0r each other no matter
when or where

...and through life's endless changes the slow 0nes
n the swift,

the friend that
you can count on

is a blessing N a gift


Wednesday, December 22, 2010

t0day~ PMR result~ 真的令我很意外~^^
看了统考成绩~ 我就没有给自己抱负着 很大的
希望~真的~

hmm~
i didn't get a very very g0oD result in UEC test~
but i already d0 my beSt ^^

换个语言~哈哈~

班上全部omg都~
考到很很很 好~
哎~
在班上 我算是

要加油啦~
可是
我发现~
每当 这句话讲起~ 我
很难
真的 把它 达到 自己 想要 的目标~
♥♥♥♥♥♥♥
无论如何,
这些纸
都是在 初中 做个
评估吧~
它能让我 作为
高中生涯 的一个推动力吧~

再努力,再加油~
=]
[0ut 0f difficultives, makes miracle]

muackxxx~
=]
^.^